Khamis, 1 Disember 2011

First Love In First Night With You (Pengkid)

Perkenalan bermula seawal bulan rhmadan 2011 :) . Bulan yang mulia aku mendapatkan sesuatau yang sangat menarik. MENARIK? hihih.. aku mendapatkan seseorang yang aku kira sebagai skandle? ups!! PER skandle bermula saat kami d kenal kan dari seorang teman sekelas iaitu "J" . tidak sangka semua ini berakhir dengan satu pertemuan :)) ..Cerita bermula dari awal, aku, J, L, & N keluar after abis kelas.. yahoo!! tidak sabar mauu jumpa no orang :)) (7sep2011) "apa macam laa first time jumpa dia ni ah ?? " ini yang bermain di fikiran aku ,, lama punya lama tunggu bas akhirnyaa masanya suda tiba !! kmi 4 orang melintas jalan smbil aku b'kol sama dia .. "aku> mana kauu ini ?? kami d tengah jalan suda, Dia> sini tepi ip kmi parking " ahahahha lucu ingat balik in ayat b4 jumpa . :)) ..akhirnyaaaa!! sampai tempat dia.. jantung aku?? omg~ hanya allah saja yang tahu..kencang megepam oxgen! HAHAH ..Then, kmi 3 org msuk kereta??hihih.. aku tidak npak muka diaa...tidak jelas! nampak separuh2x saja baru dri cermin sisi.. SHITTT MEN!! gantung!! ahahahha.. Dalam kereta.. ada ni org puk silap ? ahahha dia salah pgang.. dia pgang paha skandle dia..ahahahah bikin malu ou dia ni, tapi dia comel sbb malu2x kucing ..ahahha.. Yang seterusnya, d stsn minyak? begilir2x kami msuk tandas, emmm.. lpas tuu start duduk d dkt knter minyak tu laa bru di dia bcakap sma aku..ahahha DASAR PEMALU! ahahah. ." OMG! ORANG INI SUNGGU COMEL :) " ini lah yang hati aku katakan saat nampak muka dia yang REAL! Kami meneruskan perjalanan keeeeeeeee "TELUK LIKAS" .. untuk pertama kalinyaa sana lah 1st Date kami tp date bersama2x kawan yg lain, tidak apa :)).. OK! perangai dia suda mula keluar .. satu saja aku mau cakap tentang perangai dia.. MANJA >_< ..dia sangat2x manja .. permulaan yang baik.. perkongsian minuman tin :)).. jalan berdua2xan sama dia, pegi taman, pegi pantai :)) .. now! mau balik.. smpat lagi dia merokok sambil baring atas paha aku !! shittttt !! sudah lah saya benci orang merokok, skrang dpt pula yg merokok.. hmm.. Keadaan ketika balik hostel? aku bawa dia duduk belakang..ahahhha :) dalam perjalanan balik hostel, dia bawa aku blik rumah dia. !!! OMG!! GILA KAA?? hahaha .. aku pun berfikir laa sampai di hostel , mau pegi tau tidak? hmm akhirnya! "yalahh, sy pegi laaa " ahhaha .. kemas2x pakaian dan semua lahh, then otw p rumah dia sblum tu hntr dulu si "N" emm.. sudah hantar then kami pun blik rumah diaa... dlam prjalanan blik rmh dia, ada soalan PANAS dia bg aku.. hahah, PALUI ! dlm kreta dia bring dipaha aku.. so sweet :)) .. Keadaan ketika dirumah! asstafirullah! fmly dia ada kcuali dad dia :)) perasaan aku? Takut tahap gila+gaban ..ahahha , nasib laa aku dapat lalui masa2x genting aku time dirumah dia..ahaha.. Yang lain tia paya cerita :)) 1saja mau cakap, dia comel masa tidur >_< .. bangun pagi? ciuman pagi.. hihihihih sweet ou!!!!!! Lpas tuu, aku pun balik hostel pagi sekitar jam 8.30 bgtu laa, dia pula di sekolah :)) smpai hostel apa lagi sambung tidurlaa maklumlaa orang tidak cukup tidur memang macam itu..HAHAH .. start dari 1 kejadian laa yang buat aku betul~betul fall in love sama dia.. Aku tidak pun bgtau dia yang aku jatuh cinta .. malu bahh.. tapi apa2x pun dia bawa aku kapel maa (8sep2011)... Dan terjalin hubungan kami.. HAHAHAHAH .......... BERSAMBUNG.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan